Trenerzy
Aleksandra Chwedorowicz
Pedagog myślenia twórczego, specjalizująca się w zagadnieniach rozwoju osobistego i zmiany. Umiejętności coachingowo-trenerskie w tym zakresie zdobywała na stypendiach w Landmark Education, International i Center for Creative Leadership, Greensborough, w USA. Od kilku lat zajmuje się pedagogiką osiągnięć i przygotowaniem do udanego życia. Propaguje wiedzę na temat skutecznych metod wspierania dzieci i młodzieży w rozwoju, oraz warunków szeroko rozumianego sukcesu - osiągnięć, dobrych relacji, poczucia szczęścia i spełnienia. Wspiera osoby dorosłe w dokonywaniu zmian dla lepszego życia.
Doświadczony trener – szkoleniowiec z krótkim stażem pracy nauczyciela. Autorka i realizatorka kilku projektów edukacyjnych finansowanych przez MEN i Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy, zarówno dla nauczycieli, jak i dla młodzieży szkolnej. Autorka kilkunastu publikacji, w tym przewodnika „Skuteczna nauka” i czterech etapów „Treningu Świadomości” oraz części przewodnika „Treningu Zwycięzców”. Współpracuje, m. innymi, z WCIES. Realizuje wykłady i zajęcia warsztatowe dla dorosłych zainteresowanych osobistą zmianą, oraz dla młodzieży, nauczycieli i rodziców. Od 3 lat, razem z mężem Józefem prowadzi Trening Zwycięzców.
Józef Chwedorowicz
Doktor psychologii, pedagog myślenia twórczego, długoletni trener i wykładowca akademicki, instruktor ćwiczeń relaksowo-koncentrujących, propagator życia ekologicznego. Trener umiejętności związanych z rozwojem osobistym, wykorzystujący w pracy film i podkast. Autor licznych publikacji poświęconych rozwojowi i badaniu kompetencji. Laureat Nagrody Ministra Kultury. Jest współautorem serii przewodników treningowych: „Trening Zwycięzców”, „Trening Zwycięzców Plus”, „Trening Zwycięzców – Zdrowo i kreatywnie”, „Trening Zwycięzców – Odkryj swoją Pasję”.
Magdalena Lisak
Magister sztuki. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu, Wydziału Architektury Wnętrz, Designu i Rzeźby. Otwarta na wszystkie dziedziny sztuki. Uważa że Sztuka jest niewyczerpanym źródłem pomysłów i inspiracji ponieważ wszystko jest w niej możliwe, nie obowiązują tu zasady i ograniczenia. Pomysł rodzi pomysł i każdy ma w sobie potencjał geniusza i twórcy. Uczy się w pracy z dziećmi czerpać inspirację i wiedzę z arteterapii. Uwielbia pracować z dziećmi i młodzieżą. Wielokrotna uczestniczka warsztatów i treningów "Porozumienia bez przemocy (NVC)" Wspiera rodzicielstwo bliskości i alternatywne sposoby uczenia. Swoje dzieci uczy w domu, towarzysząc im w odkrywaniu własnej drogi. W ostatnim czasie zafascynowana pracą malarską z młodymi ludźmi, gdzie nie ma schematów, gotowych rozwiązań ani oczekiwań, a dziecko jest przewodnikiem i jedynym dyrektorem swojej pracy.
Marlena Wiśniewska
Magister psychologii. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, Wydziału Klinicznej Psychologii Społecznej. Od wielu lat jej zainteresowaniem jest rozwój psychiczny i intelektualny dzieci i młodzieży. Swoje doświadczenie zdobywała podczas licznych staży i praktyk, między innymi w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, ośrodkach socjoterapeutycznych oraz przedszkolach, w których prowadziła swój autorski program pt. Emocje w muzyce. Zwolenniczka alternatywnych metod nauczania, propagator rozwoju przez sztukę, arteterapii. Prywatnie żona i mama, pasjonuje się odkrywaniem przestrzeni sprzyjających najefektywniejszemu rozwojowi dzieci.